Hana IL forsetter det gode samarbeidet med SR – Bank

Ved å heie på andre, bygger vi samfunn og fellesskap sier banksjef Merethe Stensland Bratland og understreker at Sr-Banks viktigste oppgaver er å bidra til et levende og sterkt lokalsamfunn.

Merethe blir meget engasjert under samtalen og nevner som eksempel Hana IL som et sponsorobjekt som jobber for et bredt og positivt tilbud i lokalmiljøet på Hana. Ellers vises det til bankens store engasjement i lokale idrettslag og arrangement, hele 40 klubber og arrangement er Sparebank 1 SR Bank involvert i som sponsor.

Ellers retter Merethe fokus på at banken er fysisk tilstede, en kan benytte alle tilbud digitalt også, men at en kan møte opp i banken fysisk er utrolig viktig for mange av kundene, slik at en kan få god rådgivning rundt eks. lånetilbud eller forsikring.

Daglig leder Kyle Farningham er meg glad over at Sparebank 1 SR Bang ved Merethe Stensland Bratland blir med videre som sponsor også i 2021. Etter signering ble det en tur ut på fotballbanen for litt skuddtrening, Merethe leverte også her i det flotte vårværet! Før Banksjefen vender tilbake til jobb, ble Kyle overrakt en treningsbag med fullt utstyr til å gjennomføre treninger. Jenter født 2014 får gleden av å benytte denne bagen.

Nyhet: Kontaktløst mikrokort

Nå kan du legge igjen lommeboka hjemme! Med mikrokort har du bankkortet ditt tilgjengelig i alle situasjoner i en aktiv hverdag, til og med på stranden eller på treningstur. Mikrokort er på størrelse med et SIM-kort, og er enkelt å feste på klokke remma eller på et armbånd.

Slik fungerer kortet:

• For beløp under 500 kroner er det bare å «tæppe» på bankterminalen.
  • For beløp over 500 kroner må du i tillegg taste PIN. PIN-koden er den samme som du har på andre kort fra SpareBank 1.
  • Kortet er et tillegg til det ordinære bankkortet ditt.
  • Mikrokortet leveres med et gummiarmbånd og en lomme til klokka di til å ha det i. Du kan også besøke Evry sin webshop for å kjøpe andre armbånd, nøkkelringer mm. til ditt mikrokort.