Hana Jenter født 2011 ønsker flere medspillere…

Hana jenter født 2011 startet opp høsten 2018, det begynte som mix mellom gutter og jenter, men det ble raskt omgjort til rent jentelag.

Laget har deltatt i flere turneringer, til jentenes store glede. Laget er nå inne i sesong 2, men dessverre har det vært litt frafall, troppen er nå 7 spillere og de ønsker å få med seg flere. Laget trenes av Sven Ivar Kommedal, han nås på telefon: 46949058 eller e-post: sial@bama.no om en ønsker å bli med på laget.

Kampene gjennomføres nå med 4 utespillere + keeper og alle får spille. Denne sesongen var planen å reise på sin første langtur til Kristiansand og den populære Sørlands Cupen, men pga. Covid-19, ble det ikke arrangert noen turneringer etter 12 mars i år.

Laget spiller kamper hver uke og har 2 treninger fast mandager og torsdager klokka 17:00 på Hana Skole, sesongen avsluttes med å delta i Hinna turneringen, som arrangeres hver høst på Hinna.

Onsdag 26 august spilte jentene bortekamp mot Ålgård, det ble en meget mål-rik kamp, men resultat og tabell kommer ikke før jentene blir 13 år, trener Svein Ivar har fokus på samspill og ikke minst ha det gøy sammen.

Det er bare å ta kontakt med laget trener om du har lyst å bli med denne fantastiske gjengen på trening og kamper.