Hanatrappene kortet er nå for salg

Endelig er RFID – Kortet klar for salg, prisen er 299.- for kortet som registrerer alle turene du gjennomfører i Hanatrappene.

Ikke alle ønsker å opplyse sitt navn, her kan en legge inn navnet på din katt eller annet navn som har en tilknytning til akkurat deg. Som sikkert de fleste av dere vet, har Hanatrappene 306 trinn, som fordeler seg over 55 meter stigning og en lengde over 158 meter. Trinnene er fordelt over 9 seksjoner og er regnet som verdens lengste terrengtapp i betong.

Det er to muligheter å kjøpe kortet på:

1. Bestille på e-post: kurt.jonassen@gmail.com Her legger du inn din adresse om du ønsker kortet sendt i posten (18.- porto) Pris totalt 317.-
  2. Bestille og hente kortet på klubbhuset på Hana. Da er prisen 299.-

Dette er den perfekte Julegave til en venn, kjæreste eller et annet familiemedlem.

Kan også kjøpes i gavepakke