Ny jenteansvarlig i Hana IL

Hana IL har gleden av å ha engasjert ny jenteansvarlig for sesongen 2022!

Vi ser frem til å inkludere Gintare Burokaite i arbeidet videre med jentefotballen og akademiet i Hana IL
Gintare er et godt kjent ansikt i lokalfotballen og har tidligere vært i Sandnes Ulf som trener på Ulveakademiet og Hovedtrener til Dame/J17 lagene. I tillegg, har Gintare tidligere (over flere år), vært en profesjonell fotballspiller på Litauiske landslaget, og ble i 2005 kåret til den beste Litauiske spiller.

– Jeg gleder meg voldsomt til å ta fatt på hovedoppgavene som jenteansvarlig! Vi har mye å ta tak i- for å både styrke det gode jentemiljøet vi har nå og ikke minst få med flere jenter på banen! Med et solid team rundt meg, vil jeg ha gode forutsetninger til å bidra i å utvikle jentetilbudet og bidra å utvikle Hana IL akademiet – som jeg håper og tror, vil komme barne og klubben vår tilgode i fremtiden!

Gintare tar på seg oppgaven som jenteansvarlig betyr at hun får i oppgave å samkjøre, koordinere og løfte klubbens satsing på jenterfotball. Hana IL viser med dette at vi ønsker et enda større fokus på jentefotball og vi ønsker på sikt å få lag i alle aldersgrupper.

VELKOMMEN, Gintare Burokaite!