Trenerteamet for A-laget er på plass!

Det er en stor glede for oss å kunne presentere Henrik Breimyr som ny hovedtrener for neste sesongen.

Henrik (29år) kommer fra Vidar FK etter en aktiv karriere som spiller i bl.a Viking, Sandnes Ulf og Bryne.
Han bor i Sandnes og jobber for JærRadioen. Han holder sin UEFA B-lisens og ser frem til muligheten til å utvikle spillerne/laget til Hana IL.

For Hana IL har det alltid vært viktig å utvikle spillere, trenere og ledere. Vi har derfor ønsket å finne en trener som kommer til klubben med nye ideer og ønsker å utvikle seg. Dette er et viktig signal med hensyn til videre utvikling av klubben og et ønske om å bygge Hana-kulturen enda sterkere.

Henrik har i første omgang signert en ett års kontrakt med oppstart 1. januar. Når det er sagt, så har begge parter en intensjon om at dette er starten på et samarbeid som vi håper skal vare langt ut over dette ene året.

Henrik skal jobbe sammen med Kenan Mehremic (assistenttrener) og Marius Lenart (keepertrener)

Kenan har forlenget kontrakten med klubben etter å ha signert som assistenttrener i 2021. Vi er glade for at han ønsker å fortsette i klubben.

Marius har vært involvert i Hana IL i flere år, hovedsakelig med G2009-laget. Han har fått mye ros for sitt arbeid med våre unge keepere og det var naturlig for klubben å tilbyr muligheten til å jobbe med A-laget som han med glede har takket ja til.

Vårt nye trenerteam er tre flotte personer med gode verdier, og har egenskaper som utfyller hverandre på en bra måte. Vi mener vi har funnet det beste trenerteamet for å ta vårt a-lag videre.

Vi gleder oss til neste sesongen og ønsker det nye trenerteam velkommen og lykke til.